ADANA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ
Kurumsal
Yönetim
İl Sağlık Müdürü
Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı
Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkan Yardımcısı
İl Kordinatörü
Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezi Birim Sorumlusu
Tarihçe
Kurum Politikası
Misyonumuz
Vizyonumuz
Organizasyon Şeması
Organizasyon Şeması
Kalite Yönetimi
Kalite Yönetim Direktörü
Kalite Organizasyon Şeması
Komiteler
Çalışan Sağlığı ve Güvenliği Komiitesi
Hasta Güvenliği Komitesi
Eğitim Komitesi
Bölüm Kalite Sorumluları
Öz Değerlendirme Planı
Sağlıkta Kalite Eğitim Planı
Sağlıkta Kalite Evde Sağlık Rehberi
Dokümanlar
İstenmeyen Olay Bildirim Sistemi
Hasta Deneyimi
Göstergelerin İzlenmesi
Hasta Bakımı
Doküman Yönetimi
Dış Kaynaklı Doküman
Eğitim Yönetimi
Enfeksiyonların Önlenmesi
Kalite Yönetimi
Kurumsal Yapı
Birimlerimiz
Koordinasyon Merkezi
Hastane Birimleri
Ağız ve Diş Sağlığı Evde Sağlık Hizmetleri Birimleri
Görüş ve Önerileriniz
Hasta ve Hasta Yakını
Çalışan
İstenmeyen Olay Bildirim
Hasta/Hasta Yakını Bilgilendirme
Yatağa Bağımlı Hastalarda Beslenme
Yatağa Bağımlı Hastalarda Pozisyon Verme
Mevzuat
Evde Sağlık Hizmetleri
Yönerge
Sağlık Mevzuatı
Tebliğler
Tüzükler
Yönergeler
Genelgeler
Yönetmelikler
Kanunlar
overlay
Hasta Kabulü ve Muayene Süreci
Hasta Kabulü ve Muayene Süreci
İlk Başvuru
Türkiye geneli için kurulan 444 38 33 numaralı Ulusal çağrı merkezi numarası aranarak başvuru yapılır.
İlk başvuru da hastanın MERNİS sistemi üzerinden adres ve telefon bilgileri alınır.
Çağrı merkezinden alınan başvuru İl Evde Sağlık Koordinasyon Merkezine yönlendirilir.
Evde Sağlık hizmetleri Koordinasyon Merkezi sistem üzerinden aldığı başvuruya telefonla döner ve hastanın daha detaylı bilgilerini alarak sisteme girişini gerçekleştirir.Hastanın ikametgah adresine göre ilgili birime hizmet ataması yapar.
Hizmet emri atanan ilgili birim 24 saat içinde hastayı arayarak,h
astanın evine ziyaret yapılacağı bilgisini iletilir
ve randevu oluşturur.
İlk hasta ziyareti doktorlu ekip tarafından gerçekleştirir.
Ev ziyaretine giden ekip hastanın evde sağlık hizmetleri alması için uygun olup olmadığına karar verir.
Başvurusu uygun olan veya olmayan hastalar süreç hakkında bilgilendirilir.
Başvurusu uygun olan hastalara ön başvuru formu düzenlenir ve hasta hizmet almaya başlar, uygun olmayan hastalara hizmet sonlandırılması yapılır.
İlk ziyarette hastanın Kronik hastalıkları,kullandığı ilaçlar, tıbbi cihazlar, dekübüt ülseri(yatak yarası), tespit edilir.
Hastanın mevcut durumuna göre hasta ve hasta yakınlarına gerekli eğitimler verilir.Z
iyaret sıklığı belirlenir,randevu programı
oluşturulur.
Hasta bilgileri, hasta dosyası ve tablet Pc ile kayıt altına alınır.
Hizmetin kabulü için onam formu düzenlenir.Hizmet alacak kişiye, veli yada vasisine bilgilendirmeler yapılarak okutulup imzalatılır.
Ayrıca hastanın Sosyal hizmet ihtiyacı, Palyatif bakım ihtiyacı ve Alt bezi vs. ihtiyacı var ise hastaya yardımcı olunur ve ziyaret tamamlanır.
Sıkça Sorulan Sorular
Hastamızı Nasıl Nakil Yapabiliriz ?
Kimler Hizmetten Faydalanır ?
Acil Durumlarda Ne Yapmalı ?
Online Hizmetler
EBYS
MHRS
ESYS
PBS
BİMER
Sık Kullanılan Linkler
T.C. Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı
T.C. Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü
T.C. Adana İl Sağlık Müdürlüğü
T.C. Adana Valiliği
T.C. Sağlık Bakanlığı
T.C. Cumhurbaşkanlığı
Yararlı Linkler
Sabim
Beslenme ve Obezite
Sağlık Turizmi
Adana İl Sağlık Müdürlüğü
Hasta Hakları
×